banner
banner

Rectificare asupra unei recomandari care a avut succes …

3173
banner

Se intampla uneori sa recomand produse despre care cred ca am suficiente informatii si ulterior sa constat ca de fapt lucrurile nu stau chiar asa. Si nu numai ca le recomand, dar le si folosesc. Pentru ca la momentul la care am scris despre ele nu aveam habar de unele aspecte pe care le-am aflat in urma citirii altor articole/bloguri etc.

Asadar, ma vad nevoita sa aduc cateva informatii suplimentare despre sprayul de protectie solara cu SPF 30 de la Kiss My Face. Am vazut ca in urma articolului meu si al Georgianei, in care laudam acest produs, au fost multe fete care si-au comandat sau intentioneaza sa il comande.

KMF-83560-1

Ca povestea sa fie completa, voi face un rezumat al faptelor ce au condus la achizitionarea lui in prima faza.

Pe site-ul beautypedia.com este cotat ca fiind BEST. Recenzia este una extraordinara, Paula Begoun l-a laudat in numeroase articole de pe pagina de facebook a brandului si parea sa fie o alegerea foarte inspiratata atat din punct de vedere financiar (~35 lei pentru 200 ml produs) cat si calitativ (fara iritanti si cu adaos de antioxidanti)

Dupa ce mi l-am cumparat de pe iherb (fara sa consult personal lista de ingrediente- m-am bazat exclusiv pe recenzia Beautypedia) am observat ca are totusi un iritant: extractul de morocov (cotat ca fiind iritant tot de ei). Fiind pe una din pozitiile de final a listei de ingrediente, am considerat ca e in procent prea mic ca sa creeze vreun disconfort.

Dupa cum stiti din recenzia facuta produsului, eram multumita de textura, finish, cam tot. Se intinde foarte frumos, intra repede in piele, nu blocheaza porii, nimic de reprosat.

Dar am aflat de curand ca NU protejeaza suficient de razele UVA. Adica fix alea care patrund prin geam si penetreaza mai multe straturi ale pielii. Fix razele alea ultraviolete responsabile cu imbatranirea prematura (UVA – Aging vs UVB – Burning)

La o analiza mai amanuntita, am concluzionat ca articolul unde am citit initial informatia avea dreptate. Iata de ce:

Kiss My Face contine urmatoarele filtre solare:

  • Octinoxate – 7.5%
  • Octisalate – 4%
  • Zinc Oxide – 2.2%

Luate la puricat individual, aflam ca: Octinoxate si Octisalate sunt ingrediente de protectie solara care absorb razele UVB, sunt insolubile in apa si aprobate international. Singurul care absoarbe si blochează razele UVA si UVB si este un ingredient cu spectru larg de protectie este zinc oxidul, dar este in procent prea mic in formula (2.2%) ca sa protejeaze corespunzator.

Procentul de zinc oxid din compozitie ofera o protectie UVA-PF de aproximativ 3-4.. ceea ce pe mine nu prea ma multumeste si motiv pentru care plec in cautarea unui nou produs de protectie solara care sa corespunda nevoilor mele.

Nu afirm ca este un produs rau, ca nu trebuie folosit, ci doar ca nu mai este pe placul meu. Am vrut sa va informez si pe voi cu privire la aceste lucruri. Imi respect cititorii asa cum imi respect si pielea proprie. Ce stiu eu trebuie sa stiti si voi atata timp cat sunteti parte din aceasta mica comunitate.

Sunt constienta ca Beautypedia e coordonata de o echipa intreaga de profesionisti si nu sta Paula sa faca personal recenzii. Se pot strecura greseli, e de inteles, dar ar fi frumos sa se coordoneze la filozofia pe care o practica Paula Begoun. Sa nu apara confuzii, ca nu toti suntem profesionisti sa ne dam seama de greseli si sa le semnalam. Eu vreau sa am incredere in ce spun ei, nu sa verific eu permanent daca e asa cum scrie in review.


Comments

  • Ce chestie! Pfoaa, si e cumparat in draci produsu’. Sa stai sa analizezi fiecare ingredient ca altfel il folosesti degeaba, e de groaza pt mine cititul listei de ingrediente, dar sa le mai si analizez :)) Nasol ca nu protejeaza UVA

    Laurici 12 May 2013 12:33
    • mea culpa ca nu l-am analizat singurica si am mers pe ideea ca daca e laudat de PB, atunci ce rost are sa ma mai chinui :)

      adiana 12 May 2013 12:42
      • Da, numai ca unele produse sunt pure strategii de marketing, indiferent de cine e recomandat. Cu cat pricepem asta mai repede, cu atat mai bine va fi pt noi.

        Laurici 12 May 2013 13:52
        • CORECT! :)

          adiana 12 May 2013 14:19
  • Nah, ce fain :p Bine ca m-ai anuntat si pe mine, citisem si eu despre extractul acela de morcovi, dar nu ma stresam deloc din cauza lui, insa treaba asta cu protectia chiar m-a dezumflat :)))
    Pai, trebuie sa ne orientam spre altceva, pfff, ce mi-e groaza sa caut iar si sa studiez :)))
    Merci mult, Adiana ! Sa ne tii la curent cu noile descoperiri!
    Pup!

    VintageLook 12 May 2013 14:40
    • am o propunere pe val, keep close :D

      adiana 12 May 2013 14:41
  • Hmmm…acum totul are sens, de ce mi s-a inrautatit melasma dupa doar o saptamana si ceva de folosire a acestei creme :( Povestea mea: am pete urate pe pometi si una maaare pe frunte, din martie 2012 am inceput sa folosesc zilnic, dar absolut zilnic, crema cu spf 45 de la PC. Ne-am inteles…nu foarte rau: am tenul gras si crema luceste destul de tare, fara pudra clar nu pot iesi din casa, chiar si cu pudra in cateva ore luceste ca un bec, dar asta e…partea excelenta e ca nu mi s-a agravat melasma, chiar am fost la plaja zile intregi si am fost ok (e adevarat ca ma protejam pe fata ca o nebuna: palarie, cand stateam cu fata la soare puneam si prosop pe fata, plus crema aplicata de nspe ori!) Ce ma deranja era faptul ca de la a 3 aplicare incolo incepeau usturimile, ori de cate ori reaplicam crema, peste ce era deja sau pe pielea spalata, ma ustura.Dar…rabda baba :) Am tot citit pe bloguri de KMF si m-am bucurat, am zis ca e mai buna pt tenul meu gras si sigur nu pisca (banueisc ca avobenzona mi-a produs usturimile). Mi-am comandat-o si am inceput sa o folosesc, intr-adeva arata excelent pe tenul meu gras, dar petele s-au innegrit. Nu intelegeam de ce: la birou n-am soare, la padure/plaja n-am fost, soarele ma “vede” doar pe la 5 jumate cand merg acasa si mi-am modificat drumul servici-casa in asa fel incat sa merg pe la umbra, prin soare trec maxim 3 minute adunate tot drumul,si folosesc zilnic crema asta. Ma tot intrebam care naiba e problema? SI acum am inteles: razele UVA provoaca melasma si fix de alea nu protejeaza crema, si la cat de sensibil e tenul probabil e suficient 2-3 minute la 5 jumate ca sa se pateze.
    Tot ce am reusit sa estompez cu BHA/AHA 5%/AHA 10%+sunscreen s-a dus pe apa sambetei. Cel putin acum stiu sa nu mai folosesc pe fata crema asta, ca as fi folosit-o in continuare si cred ca facea ravagii pe fata mea.
    Multumesc de info!
    Acum ce ma fac? Mi-am comandat si Kinesys, sprayul cu 30spf (tot la tine am citit de el), vineri l-am primit si ma gandesc sa incep sa-l folosesc, are avobenzona, asa ca banuiesc ca e safe pt melasma. Si apoi cred ca o sa-mi comand iar PC spf 45 (sau 50, cat are acum).Plus ca mi-am comandat pudra Phisicians cu spf 50(mi-au trimis-o expirata, am facut scandal, sper sa se rezolve si sa-mi trimita, pe cheltuiala lor, una buna). Sau…ai vreo recomandare de crema cu spf maaaare, non-grasa?
    Inca o data, multumesc de info!!

    codrina 12 May 2013 17:33
    • Buna, imi pare rau sa aud ca ti s-a inrautatit conditia, dar macar acum stii oarecum de la ce. Eu nu ma impac cu avobenzona si oxybenzona, deci imi trebuie sunscreen care sa nu le contina. In momentul de fata, am o crema in wishlist, scriu maine sau poimaine despre ea daca ai nitica rabdare :P e cu spf peste 40 :) keep in touch

      adiana 12 May 2013 17:36
      • Astept, astept :) Deocamdata o sa folosesc Kinesysul, deci nu sunt chiar “descoperita”.
        Multumesc din suflet pt postare, nici nu vreau sa ma gandesc cum as fi aratat daca as fi folosit KMF toata vara, daca cateva minute de soare de mai mi-au facut rau, cum ar fi fost cateva minute de soare de iulie/august? Sau cateva ore, chiar daca as fi reaplicat crema tot la juma de ora? Nici nu vreau sa-mi imaginez!!!
        Iti multumesc ca impartasesti cu noi descoperirile tale!! (ti-am citit tot blogul, tu si Georgiana sunteti inspiratia mea pt cumparaturi :), citesc tot ce scrieti, mai rau stau cu comentatul :)

        codrina 12 May 2013 17:48
        • citeste si comentariul Corinei de mai jos, poate te ajuta :)

          adiana 12 May 2013 18:43
    • Buna Codrina,
      Indiferent de ingredientele continute, SPF 30 nu este suficient pentru a proteja tenul cu melasma, asigura protectie solara doar de 96% din UV, iar SPF 50 de 98%.
      Cat de mult este afectata pielea noastra de acei 4% difera de la persoana la persoana. Sper sa gasesti un SPF 50 potrivit tenului tau, poate unul mineral e mai ok daca nu iti blocheaza porii.

      Pasagera 12 May 2013 18:29
      • Multumesc de raspunsuri, se pare ca pielea mea e tare sensibil la soare :( SPF mineral nu stiu daca mi-ar fi ok, sunt si predispusa la acnee, comedoane inchise. Mai cercetez…

        codrina 12 May 2013 19:04
  • Ce veste proasta mi-ai dat:( si eu il am si consideram super afacere si abia l-am inceput de o luna. Avene Sun Care Spray pentru copii SPF 50, sau avene Lapte fotoprotectie copii SPF 50+ ( Ingrediente: AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA), OCTOCRYLENE, CYCLOMETHICONE, DICAPRYLYL ETHER, METHYLENE BIS-BENZOTRIAZOLYL TETRAMETHYBUTYLPHENOL, WATER (AQUA), BUTYL METHOXY-DIBENZOXYMETHANE, CETEARYL ISONONANOATE, GLYCERINE, TITANIUM DIOXIDE, BIS-ETHYLHEXYLOXPHENOL METHOXYPHENYL TRIAZINE, C12-15 ALKYL BENZOATE, DIISOPROPYL ADIPATE, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, STEARYL ALCOHOL, PVP/EICOSENE COPOLYMER, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CAPRYLYL GLYCOL, DECYL GLUCOSIDE, DIMETHICONE, DISODIUM EDTA, GLYCERYL BEHENATE, GLYCERYL DEBEHENATE, PROPYLENE GLYCOL, SILICA, SORBIC ACID, TOCOPHERYL GLUCOSIDE, TRIBEHENIN, XANTHAN GUM, TOCOPHEROL.) Pe acesta din urma l-am si incercat si ca si textura este f lejera, non grasa acum sper ca si eficient. Ce spui de el?pup

    cristina 12 May 2013 18:15
    • cred ca e ok, parca l-am vazut analizat la Corina. Iar in ea chiar am incredere :)) nu e nevoie sa verific.

      adiana 12 May 2013 18:44
      • corina mi-a recomandat si kiss my face:)

        cristina 12 May 2013 18:49
  • Inainte ca toate cititoarele sa isi arunce produsul la gunoi as dori sa precizez urmatoarele:
    1. Concentratia de extract de morcov din acel produs este extrem de mica, nu este iritanta decat pentru tenul extrem de sensibil, ten care de altfel s-ar irita imediat din cauza ingredientelor spf chimice continute in produs.
    2. Review-ul de pe beautypedia se aplica produsului si este corecta, este facuta unui produs destinat ingrijirii pielii de pe corp! piele care niciodata nu s-ar irita din cauza extractului de morcov.
    3. Produsul asigura protectie solara completa, protejeaza de 96% din radiatiile solare, in conditiile folosirii corecte: cu 20 de minute inainte de a iesi din casa, cu reaplicare dupa aproximati 5 ore de la prima aplicare. Ex: aplicat la ora 7 dimineata, reaplicat la ora 12, reaplicat la ora 5 pm.
    4. Cat de mult ne afecteaza cei 4% din radiatiile solare depinde de la persoana la persoana.
    Daca va place produsul, va impacati bine cu el si mai ales, daca nu observati ca va bronzati cu el desi il aplicati corect, folositi-l in continuare. Parerea mea este ca vara este nevoie de SPF 45-50, pastrati-l pentru toamna, daca nu va depasi numarul de luni valabil de la deschidere.
    Bineinteles, fiecare dintre noi isi alege protectia solara in functie de preferinte!

    Pasagera 12 May 2013 18:40
    • Corina cate luni are valabilitate de la deschidere?ca pe flacon nu scrie. are doar valabilitate de 2 ani dar nu si semnul de la deschidere

      cristina 12 May 2013 18:48
    • Si eu il aveam pe lista pentru corp, pentru ca PC cu SPF 50 e pur si simplu un pic cam scump pentru a il aplica pe ditamai hazaica de 2 -3 ori pe zi, daca m-oi duce la plaja. In schimb, dragelor, am gasit la supermarket celebra nivea baby SPF 50, nu stiu daca are aceleasi ingrediente ca cele analizate de Corina acum ceva timp (un an?) pe blog- trebuie sa verific.

      au mai scos si un SPF 30 mineral. Din pacate cu calculatorul de la BASF nu putem face nimic atata timp cat in EU nu este reglementare care sa impuna companiilor sa specifice procentul de filtre organice/anorganice pe care le folosesc in produs. Eu l-am folosit si pe ten cat am fost in concediu, dar am tot stat la umbra si l-am alternat cu PC 50, crema de maini de la Paula si spray-ul cu SPF 30 , plus un produs luat din farmacie de la SkinCode, o crema la 50 ml cu SPF declarat de ei 50+. Cam vascoasa pentru gustul meu, are si ceva unt de shea dar eram in criza pe strada, fara SPF in geanta, si l-am luat pentru ca nu continea alcool si parfum :D.

      Oricum, chiar daca nu ar proteja KMF atat de bine pe cat se lauda, conform calculatorului BASF, tot e mai bine decat nimic. Din pacate inteleg ca e destul de dificil sa scoti un produs cu SPF 50 din filtre anorganice care sa fie suficient de fluid si potrivit tenului gras, pentru ca necesita un procent destul de mare de oxid de zinc si de dioxid de titaniu, care, chiar micronozate fiind, tot cresc vascozitatea.

      Parca ne spunea Corina la un moment dat ca testeaza un SPF mineral ? O fi asta? http://www.katesomerville.com/daily-deflector-waterlight-broad-spectrum-50-pa/

      Simona (Sânziene si Mătrăgună) 13 May 2013 11:51
    • Si eu il aveam pe lista pentru corp, pentru ca PC cu SPF 50 e pur si simplu un pic cam scump pentru a il aplica pe ditamai hazaica de 2 -3 ori pe zi, daca m-oi duce la plaja. In schimb, dragelor, am gasit la supermarket celebra nivea baby SPF 50, nu stiu daca are aceleasi ingrediente ca cele analizate de Corina acum ceva timp (un an?) pe blog- trebuie sa verific.

      au mai scos si un SPF 30 mineral. Din pacate cu calculatorul de la BASF nu putem face nimic atata timp cat in EU nu este reglementare care sa impuna companiilor sa specifice procentul de filtre organice/anorganice pe care le folosesc in produs. Eu l-am folosit si pe ten cat am fost in concediu, dar am tot stat la umbra si l-am alternat cu PC 50, crema de maini de la Paula si spray-ul cu SPF 30 , plus un produs luat din farmacie de la SkinCode, o crema la 50 ml cu SPF declarat de ei 50+. Cam vascoasa pentru gustul meu, are si ceva unt de shea dar eram in criza pe strada, fara SPF in geanta, si l-am luat pentru ca nu continea alcool si parfum :D.

      Oricum, chiar daca nu ar proteja KMF atat de bine pe cat se lauda, conform calculatorului BASF, tot e mai bine decat nimic. Din pacate inteleg ca e destul de dificil sa scoti un produs cu SPF 50 din filtre anorganice care sa fie suficient de fluid si potrivit tenului gras, pentru ca necesita un procent destul de mare de oxid de zinc si de dioxid de titaniu, care, chiar micronozate fiind, tot cresc vascozitatea.

      Parca ne spunea Corina la un moment dat ca testeaza un SPF mineral ? O fi asta? http://www.katesomerville.com/daily-deflector-waterlight-broad-spectrum-50-pa/

      Simona (SC"nziene si MDtrDgunD) 13 May 2013 11:51
  • Cristina, 12 luni maxim, se aplica oricarui produs cu protectie solara. Ma mir ca nu are cutiuta cu numar de luni pe ambalaj.

    Pasagera 12 May 2013 18:58
    • L-am mai studiat inca o data si nu, nu are cutiuta scrie doar data expirarii 05.2015 iar ca si semn are semnul cu sageti si un 2 in mijloc atat…chiar o intrebasem pe georgia zilele trecute dc are idee de valabilitatea de la deschidere ca sa-mi lipesc eticheta pe el:)Multumesc!

      cristina 12 May 2013 19:59
      • Acum ca ai mentionat, nici eu nu gasesc pe sticla mea

        adiana 12 May 2013 20:09
  • si eu mi l-am comandat, e intr-un colet care ma cam supara ca intarzie multisor. bine, aici au tot fost zile libere intr-o veselie, dar totusi. cred ca o sa il pastrez pentru corp sau pentru la toamna. eu am inceput sa am probleme aiurea de la SPF 45 de la PC recent, desi am consumat vreo 2-3 tuburi inainte. tenul meu e cam crazy lately….multumim pentru rectificare, eu apreciez foarte mult, te pup!

    Milena 12 May 2013 19:19
    • si eu tot pe corp il voi folosi.. pup :*

      adiana 12 May 2013 19:21
  • Buna Adiana,

    Am citit si comentariile Corinei de mai sus si n-am inteles daca in final produsul are SFP30 asa cum scrie pe ambalaj sau nu?

    Graziella 12 May 2013 19:41
    • din punctul meu de vedere, nu are :) eu imi mentin in continuare parerea, dar e strict parere personala (asa cum e si articolul de altfel). Dar fiecare trebuie sa aleaga pentru el si sa ia decizii in consecinta :)

      adiana 12 May 2013 20:08
      • Adiana,
        Termenul de SPF se refera strict la UVB si da, are SPF 30 pentru ca din iunie 2012 s-a cerut testare la toate produsele protectie solara care sunt puse in vanzare pe piata din US, in laboratoarele FDA. FDA apoi a spus ce SPF are produsul. In urma testarii SPF 45 de la Paula’s Choice a reiesit 50, Barely There SPF 20 a reiesit SPF 30, iar fondurile de ten au crescut si ele in SPF.
        Ca sa nu se inteleaga gresit, tu sustii ca protectia de UVA este prea mica, eu zic ca este ok pentru un produs cu SPF 30. Cum nu avem laboratoare sa testam produsul, fiecare alege cum crede de cuviinta :)

        Pasagera 12 May 2013 20:53
        • da, scuze, sustin ca UVA nu e suficient, nu ca nu are SPF 30. Cum spui si tu, fiecare alege cum crede de cuviinta :)

          adiana 12 May 2013 21:12
  • Super articolul, multumim ca ne-ai atras atentia. Eu initial voiam sa comand crema cu spf de la paula’s choice, mi-am comandat o mostra si am vazut ca aceasta crema contine toti parabenii posibili, si m-am lecuit. Mi-am comandat un SPF15 de la Aubrey de pe iherb, dar e cam scazut si cred ca voi reveni la Avene.

    Anul Sabatic 12 May 2013 19:52
    • E bine cand ai rezerva :D

      adiana 12 May 2013 20:08
    • scuze ca intervin dar ce crema de la avene folosesti?

      cristina 12 May 2013 20:41
    • Nu e nimic in neregula cu parabenii, din fericire. Este doar la moda sa se induca in eroare consumatorul final, industria cosmetica este un business ghidat de multe interese.

      Pasagera 12 May 2013 20:54
      • Nu am pretentia ca evit toti parabenii, pentru ca as fi absurda, pur si simplu incerc sa minimizez cantitatea de parabeni pe care o aplic pe piele. Din studiile efectuate reiese ca sunt doar suspectati ca afecteaza sistemul endocrin (cat. 2a Endocrin Disrupters), dar s-a observat un efect de crestere a nivelului de estrogen. Intr-adevar nu parea ca in acel produs se afla parabeni in cantitate prea mare, dar cum acestia au un efect cumulativ, la cate creme, geluri de dus si sampoane folosesc zilnic nu ma indoiesc ca am devenit un depozit ambulant de substante conservante (poate o sa ajung o mumie tanara :)) Tot ce am spus este doar prezentarea procesului meu decizional, daca am de ales intre un produs care contine toti parabenii + phenoxyethanol si unul care contine doar phenoxyethanol o sa il aleg pe al doilea.
        Nu neg ca sunt interese in businessul de beauty, curentul bio/eco si milioanele de euro cheltuiti de consumatori pe astfel de produse nu ar fi putut creste decat prin denigrarea produselor de pana atunci si a compusilor lor, dar la fel poate fi considerat un interes sa spui ca sunt inofensivi atunci cand comercializezi produse care ii contin.

        Anul Sabatic 16 May 2013 13:58
  • Chiar astept cu interes sa vad catre ce te-ai orientat, eu deocamdata folosesc produsul pe corp si am altceva pentru ten, dar curand cred ca se va termina si asa ca o sa am nevoie de un nou produs.

    Sadie 12 May 2013 22:01
  • Dupa ce am citit si comentariile la articol,m-am lamurit cu e cu SPF-ul cremei si cu protectia UVA,dar mi s-a nascut o alta nelamurire:
    Corina spune ca trebuie reaplicata protectia solara o data la 5 ore(pleci de casa la ora 7 dimineat,la 12 trebuie reaplicata samd) si sunt de acord in principiu cu ea…dar nu inteleg practic cum as putea face asta.Adica la ora 12 ar trebui sa-mi demachiez tenul de pudra,fard de obraz(sau ce farduri isi aplica fiecare) sa aplic protectia solara din nou si tot asa si la ora 17.00…fetelor si tu Adiana,cum procedati?

    Carmen T 12 May 2013 22:42
    • eu aplic doar dimineata… imi este imposibil sa reaplic, ca doar nu umblu cu toata trusa dupa mine sa fac ritual de demachiere si reaplicare creme, machiaj etc

      adiana 13 May 2013 9:40
    • Buna Carmen,
      Reaplicarea depinde de numarul SPF pe care il are produsul protectie solara folosit, de SPF-ul produselor pe care le aplici dupa protectia solara si de anotimp.
      Exemplul dat de mine se refera la SPF 30, in zilele de vara.
      Bineinteles ca nu poti sa te demachiezi, de aceea e important sa alegi de la inceput un numar SPF (produs protectie solara, fond de ten, pudra – daca folosesti) suficient pentru anotimpul respectiv.

      Pasagera 13 May 2013 11:41
  • Legat de alternative, am vazut in Sensiblu crema de protectie solara Sanosan cu filtru mineral pentru bebelusi. Parca SPF 50 si oxid de titan, dar nu mai tin minte exact.

    Alex 12 May 2013 23:57
    • nu cunosc, nu stiu, nu ma pronunt :)

      adiana 13 May 2013 9:39
    • Daca il mai vad, fac poza la ingrediente. Ce nu fac eu pentru consiliera mea preferata <3

      Alex 15 May 2013 3:41
      • ms <3

        adiana 15 May 2013 10:37
  • Exista niste standarde clare pentru masurarea protectiei UVA? SPF-ul (-> UVB) stim ca se poate testa si determina, dar in cazul UVA nu stiu un indicator anume. Impresia mea, din review-urile citite la diverse produse, e ca se urmareste ochiometric ca protectia UVA sa fie cat de cat la nivelul SPF-ului. De exemplu, am citit un review in care se atragea atentia ca 1% avobenzone e cam putin pentru un produs cu SPF 30. In acelasi timp, concentratia maxima permisa de avobenzone este de 3% (sper sa nu ma insel) si de multe ori este singurul ingredient care da protectie pentru UVA. Pare un numar atat de mic, dar totusi este atestat ca foarte eficient. Am observat si multe produse cu acelasi SPF si aceleasi ingrediente pentru protectie, dar cu concentratii FOARTE diferite. Sau chiar produse cu SPF mai mic care au concentratii mai mari decat unele cu SPF mai mare :)

    Ceea ce vreau sa spun e ca mi se pare foarte complicata si confusing analiza de produse cu SPF, tocmai din cauza ca par sa fie foarte importanti multi alti factori pe langa procente. Greu cu protectia solara, pe bune daca nu! :D Eu ma zbat sa gasesc un SPF aproape de 50, chimic si matifiant pe care sa-l tolerez si n-am deloc succes.

    yanna 13 May 2013 12:35
    • Exista un calculator care aproximeaza protectia UVA si UVB pe baza procentelor de ingrediente de protectie solara. Se numeste simulator BASF si din cate am inteles, BASF este o autoritate in domeniu :) In rest, sunt de acord cu ce ai zis, tare complicata e treaba cu suncreenul

      adiana 13 May 2013 12:40
      • BASF este unul din producatorii de filtre solare. Hence the calculator ;)

        Simona (Sânziene si Mătrăgună) 13 May 2013 13:28
        • asa, stiam eu ceva, dar am zis sa nu spun prostii. Thank You Simona! :D

          adiana 13 May 2013 13:35
      • BASF este unul din producatorii de filtre solare. Hence the calculator ;)

        Simona (SC"nziene si MDtrDgunD) 13 May 2013 13:28
      • Mi-ar placea sa avem si noi, consumatorii, un indicator universal acceptat al testelor de laborator, trecut pe ambalaj asa cum e SPF-ul pentru protectia UVB. Cat timp concentratiile de ingrediente pot sa difere foarte mult intre 2 produse cu acelasi SPF….eu nu-mi pun baza in estimari :(

        yanna 13 May 2013 14:57
  • Salut! Eu merg pe ce spune Corina, trebuie aplicata corect. Eu ma inteleg de minune cu el, pacat ca are protectie mult prea mica pentru verile toride. am observat mai demult concentratia foarte mica de oxid de zinc, dar pentru mine este ok. Corina ne spune de fiecare data de protectie de 45/50 in timpul verii, dar este foarte complicat sa gasesti o crema cu care sa te intelegi :( si sa te protejeze de toate razele UVA/UVB, fara iritanti.

    anca a 13 May 2013 13:40
    • Ma bucur ca te impaci cu el :) si e normal sa continui sa il folosesti. Cum am spus si in articol, nu e bun de aruncat, ci nu se mai potriveste nevoilor mele, in urma informatiilor descoperite recent. Eu consider totusi ca nivelul de zinc oxide e prea mic ca sa pot sa stau fara griji, mai ales ca UVA-urile imbatranesc si nu au efect imediat.

      adiana 13 May 2013 13:46
  • Mie inca nu mi-e foarte clara treaba cu PA+(++), insa sunscreen-ul asta e cel mai bun folosit pana acum de mine si chiar imi pare rau sa aflu ca nu protejeaza asa cum ne-am dori toate. Sunt curioasa ce ai tu in tolba cu secrete in materie de protectie solara non-greasy, insa intre timp il voi folosi in continuare, cu atat mai mult cu cat oricum aplic si fdt si pudra cu SPF, si nu ma prea vede nici soarele.
    Mi s-a parut interesant articolul acesta https://www.facebook.com/notes/paulas-choice/are-you-using-your-sunscreen-the-right-way/10151561480604004 (probabil ca tu l-ai citit deja, dar am observat ca mai sunt fete care au nelamuriri legate de reaplicarea SPF-ului).

    Maria 13 May 2013 14:51
    • nu l-am citit, dar tocmai am publicat un alt articol care atinge oarecum problema :) check it out

      adiana 13 May 2013 14:53
  • ok, m-ai ucis!
    eu il foloseam si eram foarte incantata, pentru ca nu-mi irita ochii virgula ca marea majoritate a SPF-urilor de la PC. si in timp ce citeam ma enervam, ca azi dimineata in timp ce imi tencuiam de zor fata am vazut un punct mic maro sub ochiul stang si am zis ca sigur mi se nazare.
    rogu-te, repede repede, cauta, afla ,cerceteaza si recomanda altceva.sigur, cu SPF mai mare, ca e vara, si vad ca si corina vorbeste de valori de 40-50.
    multumesc anticipat
    o zi frumoasa

    petra 13 May 2013 16:12
    • Am scris in articolul postat azi :) check it out :P

      adiana 13 May 2013 16:55
  • Off, eu folosesc produsul de foarte mult timp (inainte sa devina popular :), am terminat deja doua tubulete , dar eu am folosit doar versiunea pentru fata, in varianta de 60 ml.
    O sa ma uit acum sa vad daca au exact aceleasi ingrediente….
    Dupa ce am citit la tine si la Georgia de flacoanele mari cu pompita (nu stiam ca exista), mi-am zis ca trebuie sa il comand si eu, ca fac o super afacere. Acum e pe drum ….
    Asta e, o sa il folosesc pe corp cred desi mai am inca doua produse pentru corp, dar asta e :)
    Oricum, multumim ca ne-ai informat. De acum incolo nu o sa mai cred ca tot ce zboara se mananca si o sa verific mai atent recenziile de pe Beautypedia.
    Pe mine nu ma deranjeaza foarte tare extractul de morcov, ci faptul ca nu protejeaza de UVA.
    O sa ma uit cand il primesc acum sa vad daca versiunea mica si cea mare sunt la fel :)

    Dorina 14 May 2013 10:52
    • sunt la fel ambele spray-uri. Au aceeasi compozitie. Imi pare rau ca nu am scris mai devreme. Desi Corinas pune ca e ok, eu tot il voi abandona. Este o crema la care nu am cum sa verific efectele decat in timp si mai bine previn decat sa tratez

      adiana 14 May 2013 10:55

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *